Co umożliwia eBOK?
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) uruchomiliśmy w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania Klientów chcących załatwiać jak najwięcej spraw bez konieczności wychodzenia z domu czy biura.
Po zakończeniu procesu rejestracji Klient uzyskuje dużo samodzielności w zakresie dostępu do bieżących informacji i możliwości załatwiania spraw. Założenie konta w eBOK umożliwia m.in.
- wgląd do swojej kartoteki z danymi osobowymi,
- dokonanie ewentualnej modyfikacji danych,
- dostęp do przesyłanej przez ZWiK Sp. z o.o. w Szczecinie korespondencji,
- możliwość podawania odczytów wodomierzy i sprawdzenie odczytów wcześniejszych,
- analizę przesłanych faktur z możliwością ich wydruku,
- sprawdzenie które faktury zostały uregulowane,
- informacje o aktualnym saldzie,
- analizę zużycia wody prezentowaną na wykresie w zadanym okresie czasu,
- napisanie pisma, zgłoszenia usterki wodomierza lub zaistniałej awarii.
Ponadto nowa (wdrożona 1 marca 2016 r.) wersja systemu informatycznego do obsługi eBOK oferuje wiele funkcjonalności dla zarządców nieruchomości ułatwiających sprawne poruszanie się po danych obsługiwanych przez nich podmiotów.
Więcej informacji w Regulaminie eBOK.