Nowy eBOK podoba się klientom ZWiK
Wychodząc naprzeciw zmieniającym się potrzebom naszych Klientów Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie zakupił i uruchomił w marcu 2016 r. nową aplikację Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK). Nowy eBOK cieszy się uznaniem użytkowników. Codziennie wpływają nowe wnioski o uaktywnienie konta elektronicznego. Aktualnie z nowej aplikacji korzysta około 1700 Klientów. (Z poprzedniej wersji, która funkcjonowała przez okres 5 lat korzystało około 800 osób.)
Przypomnijmy, że korzystanie z wspomnianej aplikacji ułatwia sprawdzanie stanu wodomierza, podglądu i wydruku wystawionych faktur, wglądu do umowy na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków oraz przeglądu korespondencji pomiędzy ZWiK a Państwem. Nowy eBOK umożliwia także napisanie pisma w formie elektronicznej i ułatwia prawidłowe wypełnienie deklaracji śmieciowej. Zalogowani użytkownicy nowej aplikacji zyskują bieżący dostęp do aktualnego salda odbiorcy i informacji, które faktury zostały opłacone. Będą też mogli zapoznać się z wykresem prezentującym zużycie wody w zadanym okresie czasu.
Zachęcamy wszystkich Klientów do korzystania z eBOK umożliwiającego uzyskanie dostępu do swoich danych przez 24 godziny na dobę.
Procedura rejestracji jest następująca:
- Wypełniamy formularz rejestracyjny w systemie (najlepiej mieć przy sobie ostatnią fakturę).
- W trakcie rejestracji podajemy swój login (adres e-mail) i wpisujemy swoje hasło.
- Potwierdzamy rejestrację klikając na link wysłany na podanego e-maila.
- Operator w ZWiK aktywuje Twoje konto.
- Otrzymujemy e-mail z informację o uaktywnieniu konta w eBOK i od tego momentu można zalogować się do systemu.
Dodatkowych informacji uzyskają Państwo pod numerami telefonów: 91 44 26 291, 91 42 56 720. Aktualny Regulamin korzystania z eBOK można pobrać TUTAJ.