994994994

Kontrast:

standardowy kontrast kontrast czarno-biały kontrast czarno-żółty kontrast żółto-czarny

Czcionka:

mała czcionka standardowa czcionka duża czcionka

FUNKCJONOWANIE BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Szanowni Państwo,

Dostosowując się do obecnej sytuacji epidemicznej zachęcamy do elektronicznego, korespondencyjnego lub telefonicznego załatwiania spraw

W aktualnej sytuacji pandemicznej proponujemy Państwu skorzystanie z obsługi za pośrednictwem poczty mailowej, większość tematów związanych z obsługą umów, zleceń i wniosków można również uzgodnić przy pomocy Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (dostęp do E-BOK z pozycji naszej strony internetowej).

W sprawach wyjątkowych zachęcamy do wcześniejszej telefonicznej rezerwacji terminu osobistej wizyty pod nr tel. 91 44 26 200. W budynku zapewniamy systematyczne wietrzenie i skuteczną dezynfekcję pomieszczeń oraz odkażanie sprzętu. Natomiast w trosce o zdrowie Państwa oraz naszych pracowników, prosimy o:

  • dokonanie pomiaru temperatury ciała przy wejściu;
  • zdezynfekowanie rąk;
  • zasłonienie przy pomocy maseczki ust i nosa;
  • zachowanie dystansu społecznego;
  • stosowanie się do limitu osób przebywających jednocześnie w BOK.

To wszystko po to, aby zarówno Państwo jak i pracownicy Spółki czuli się bezpiecznie i komfortowo w odpowiednio przygotowanych warunkach.

Proponujemy obsługę za pośrednictwem poczty mailowej, większość tematów związanych z obsługą umowy można również uzgodnić przy pomocy Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (dostęp do E-BOK z pozycji naszej strony internetowej).

BIURO OBSŁUGI KLIENTA ZWiK:

  • ul. Golisza 10 (poniedziałek – piątek godz. 7.00 – 15.00)

tel. 91 44 26 200 (centrala)
mail: bok@zwik.szczecin.pl
adres do korespondencji: ZWiK Sp. z o.o., ul. M. Golisza 10, 71-682 Szczecin
adres strony internetowej: www.zwik.szczecin.pl/kontakt

Ponadto informujemy, że Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie nie prowadzi obsługi kasowej (możliwa tylko płatność kartą) i sprzedaży wodomierzy.

Wodomierze można zakupić w niżej podanych sklepach:

  • SPEC – INSTAL przy ul. Walecznych 47 (tel.: 729-282-390)
  • ALIMEX przy ul. Świerczewskiej 5 (tel.: 91-485-11-89, 502-700-746)

W przypadku awarii lub problemów z dostawą wody prosimy o kontakt z Pogotowiem Wodociągowo-Kanalizacyjnym (całodobowe zgłaszanie awarii) pod nr. tel. 994 lub 91 44 26 337.