FUNKCJONOWANIE BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Szanowni Państwo,
ZWiK Sp. z o.o. w sprawach wymagających bezpośredniego kontaktu zachęca do osobistej wizyty w naszym Biurze Obsługi Klienta po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji terminu (tel. 91-44-26-200).
BOK obsługuje interesantów w siedzibie Spółki
przy ul. Golisza 10 w Szczecinie
poniedziałek – piątek od godz. 7.00 do godz. 15.00,
w I i III poniedziałek m-ca od godz. 7.00 do godz. 16.00
Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie poprzez:
- stronę internetową: www.zwik.szczecin.pl
- kontakt e-mail: bok@zwik.szczecin.pl
- Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne z naszej strony internetowej
Aby zarejestrować się w serwisie e-BOK, należy wypełnić formularz dostępny tutaj: https://ebok.zwikszczecin.pl/public/rejestracja
Zachęcamy Państwa także do zmiany formy dostarczania faktur z wersji papierowej na elektroniczną. W tym celu prosimy o wypełnienie stosownego wniosku dostępnego na stronie: https://zwik.szczecin.pl/klienci/faktury_i_rozliczenia/zamow-faktur-elektroniczn
Kontakt telefoniczny:
- Zgłoszenie awarii – całodobowy numer alarmowy: 994,
- Centrala: 91 44 26 200
Płatności
Informujemy, że płatności regulowane przez Klientów Spółki, za usługi ZWIK Sp. z o. o. w Szczecinie, mogą być realizowane w formie bezgotówkowej poprzez wybraną metodę płatności:
- przelew,
- polecenie zapłaty,
- płatność kartą płatniczą w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Golisza 10.
Płatności można również dokonywać gotówką poprzez wpłatę w placówkach m.in:
- Banku PKO BP S.A. – prowizja dla Klientów ZWiK Sp. z o.o. wynosi 1,20 zł
- Poczty Polskiej S.A. – prowizja wg cennika usług
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie obecnie nie prowadzi sprzedaży wodomierzy. Można je zakupić m.in. w niżej wymienionych punktach:
- SPEC – INSTAL przy ul. Walecznych 47 (tel.: 729-282-390)
- ALIMEX przy ul. Świerczewskiej 5 (tel.: 91-485-11-89, 502-700-746)