994994994

Kontrast:

standardowy kontrast kontrast czarno-biały kontrast czarno-żółty kontrast żółto-czarny

Czcionka:

mała czcionka standardowa czcionka duża czcionka

FUNKCJONOWANIE BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Szanowni Państwo,

informujemy, że od dnia 7 czerwca 2021 r. możliwa jest osobista wizyta w Biurach Obsługi Klienta ZWiK Sp. z o.o. W celu sprawnego załatwienia formalności zachęcamy Państwa do wcześniejszej rezerwacji telefonicznej.

W naszych biurach standardem jest troska o najlepszą jakość, wiemy jak zapewnić skuteczną dezynfekcję powierzchni, dbamy o wietrzenie pomieszczeń oraz odkażanie sprzętu. Wszystko po to, aby zarówno Państwo jak i nasi pracownicy czuli się bezpiecznie i komfortowo w odpowiednio przygotowanych przestrzeniach. Prosimy również o stosowanie się do wskazówek związanych z ilością osób przebywających jednocześnie w naszych biurach, oraz stosowanie maseczek zakrywających nos i usta. Przed wejściem zapewniamy możliwość dezynfekcji rąk.

W dalszym ciągu proponujemy obsługę za pośrednictwem poczty mailowej, większość tematów związanych z obsługą umowy można również uzgodnić przy pomocy Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (dostęp z pozycji naszej strony internetowej).

W przypadku awarii lub problemów z dostawą wody prosimy o kontakt z Pogotowiem Wodno - Kanalizacyjnym (całodobowe zgłaszanie awarii) tel. 994 lub 91 44 26 337.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA ZWIK

- ul. Golisza 10 (poniedziałek – piątek godz. 7.00 – 15.00)

- ul. Leszczynowa 23 - Zdroje (poniedziałek – piątek godz. 10.00 – 17.00)

tel. 91 44 26 200 (centrala)

mail: bok@zwik.szczecin.pl

www.zwik.szczecin.pl/kontakt


Informujemy jednocześnie, że Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinie nie prowadzi obsługi kasowej (możliwa tylko płatność kartą) i sprzedaży wodomierzy. Można zakupić je w niżej podanych sklepach:

  • SPEC – INSTAL przy ul. Walecznych 47 (tel.: 729-282-390)
  • ALIMEX przy ul. Świerczewskiej 5 (tel.: 91-485-11-89, 502-700-746)