Reklamacja wskazań wodomierza
W przypadku jeśli Odbiorca nie zgadza się ze wskazaniami wodomierza może wystąpić z wnioskiem o jego sprawdzenie.
Odbiorca składa pisemny wniosek o sprawdzenie prawidłowości wskazań wodomierza - zlecenie ekspertyzy wodomierza.
UWAGA!
W przypadku prawidłowego działania wodomierza (głównego) będącego własnością ZWiK Sp. z o.o. w Szczecinie, zleceniodawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów związanych z wykonaniem ekspertyzy wodomierza zgodnie z obowiązującym w ZWiK Sp. z o.o. w Szczecinie cennikiem usług.
Koszty usługi ekspertyzy wodomierza dodatkowego, będącego własnością klienta, ponosi każdorazowo klient bez względu na wynik ekspertyzy.
Zasady i tryb przyjmowania, rejestrowania oraz rozpatrywania reklamacji zostały zawarte w poniższym Regulaminie.
Więcej informacji znajduje się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie