Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Każdy odbiorca usług świadczonych przez ZWiK lub osoba ubiegającą się o przyłączenie do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej ma prawo złożyć reklamację.
Reklamację składa się w formie pisemnej:
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta lub Kancelarii Głównej ZWiK,
- za pośrednictwem operatora pocztowego,
- drogą e-mailową na adres bok@zwik.szczecin.pl lub
- za pośrednictwem eBOK.
Reklamacja dotycząca naruszenia jakości, ciągłości dostaw, ciśnienia wody lub funkcjonowania przyrządów pomiarowych powinna być wniesiona niezwłocznie po wystąpieniu zakłócenia, w celu dokonania sprawdzenia przez ZWiK.
Pozostałe reklamacje klient winien zgłosić w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury lub od dnia zaistnienia zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji.
Szczegółowe zasady i tryb przyjmowania, rejestrowania oraz rozpatrywania reklamacji zostały zawarte w poniższym Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie.
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji
W przypadku gdy klient nie zgadza się ze wskazaniami wodomierza może wystąpić z wnioskiem o jego sprawdzenie. Czytaj więcej