Załóż konto w eBOK

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK), umożliwiając zdalny wgląd do informacji dotyczących nieruchomości, których są Państwo właścicielami lub zarządcami.

Korzystanie ze wspomnianej aplikacji umożliwia m.in:

  • aktualizowanie stanu wodomierza,  
  • podgląd i wydruk wszystkich wystawionych faktur,
  • wgląd do umowy na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków,
  • podgląd korespondencji pomiędzy ZWiK a Państwem,  
  • pisanie pism i wypełnianie wniosków w formie elektronicznej,
  • sprawdzanie aktualnego salda klienta,
  • zapoznanie się z wykresem prezentującym zużycie wody w zadanym okresie czasu.

Procedura rejestracji Klienta w systemie eBOK jest następująca:

  1. Wypełnij formularz rejestracyjny w systemie podając m.in. kod klienta, numer ostatniej faktury, adres e-mail i hasło przyszłego logowania.
  2. Potwierdź rejestrację klikając na link wysłany e-mailem.
  3. Operator w ZWiK aktywuje Twoje konto.
  4. Otrzymujesz e-mail z informacją o uaktywnieniu konta w eBOK i możesz zalogować się do systemu.

Od tej pory uzyskują Państwo całodobowy dostęp do informacji o rozliczeniach ze ZWIK i gwarancję, że każda nowa faktura pojawi się w systemie w dniu jej wystawienia.

Przeczytaj Regulamin korzystania z eBOK.

Zarejestruj się!