Składanie reklamacji

Każdy nasz Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą np. otrzymanego rozliczenia za dostawę wody i odprowadzanie ścieków lub wskazań i odczytu wodomierza. Reklamacje mogą obejmować sprawy związane z całokształtem naszej działalności, a więc nie tylko usług podstawowych, określonych w umowie na dostawę wody i odprowadzanie ścieków, ale także z tytułu wykonywania ewentualnych usług dodatkowych.

Reklamacje powinny być składane z zachowaniem formy pisemnej poprzez:

  • osobiste złożenie pisma i zgłoszenie problemu w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Golisza 10,
  • wysłanie pisma za pośrednictwem operatora pocztowego,
  • złożenie pisma bezpośrednio w naszej Kancelarii przy ul. Golisza 10,
  • wysłanie pisma faksem na numer 91 422 12 58,  
  • przesłanie zgłoszenia drogą e-mailową na adres bok@zwikszczecin.pl

Co powinno zawierać zgłoszenie?
Każda forma złożenia reklamacji, za wyjątkiem telefonicznej, jest zarejestrowana. Następnie, w zależności od rodzaju sprawy, kierowana jest do odpowiedniej komórki celem rozpatrzenia. Aby ułatwić prowadzenie i wyjaśnienie sprawy konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:

  • imię i nazwisko,
  • kod płatnika,
  • adres nieruchomości, której reklamacja dotyczy,
  • numer telefonu kontaktowego
  • adres korespondencyjny
  • powód reklamacji wraz z uzasadnieniem

Każda reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 30 dni, licząc od dnia złożenia zgłoszenia.