994994994

Kontrast:

standardowy kontrast kontrast czarno-biały kontrast czarno-żółty kontrast żółto-czarny

Czcionka:

mała czcionka standardowa czcionka duża czcionka

Zmiany w obsłudze Klienta w związku z pandemią koronawirusa

Uprzejmie informujemy, że wszelkie sprawy związane z obsługą klienta w zakresie dostarczania wody i odprowadzania ścieków można załatwić w sposób zdalny, kierując korespondencję na podany niżej adres e-mail lub za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. W sprawach wymagających bezpośredniego kontaktu osobista wizyta w naszych Biurach Obsługi Klienta możliwa jest tylko po wcześniejszym zarezerwowaniu terminu i z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych.

Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie poprzez:

  • stronę internetową: www.zwik.szczecin.pl
  • kontakt e-mail: bok@zwik.szczecin.pl
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne z naszej strony internetowej.

Aby zarejestrować się w serwisie e-BOK, należy wypełnić formularz dostępny tutaj: https://ebok.zwikszczecin.pl/public/rejestracja

Kontakt telefoniczny:
Zgłoszenie awarii - numer alarmowy: 994, 91 44 26 337,
Centrala: 91 44 26 200


Płatności

Informujemy ponadto, że od dnia 01.06.2020 roku płatności regulowane przez Klientów Spółki, za usługi ZWIK Sp. z o. o. w Szczecinie, mogą być realizowane w formie bezgotówkowej poprzez wybraną metodę płatności:

  • przelew,
  • polecenie zapłaty,
  • płatność kartą płatniczą w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Golisza 10.

Płatności można również dokonywać gotówką poprzez wpłatę w placówkach:

  • bankuPKO BP S.A. – prowizja dla Klientów ZWiK Sp. z o.o. wynosi 1,20zł
  • Poczty Polskiej S.A. – prowizja wg cennika usług

Informacje o saldzie należności można uzyskać pod nr telefonu:

  • 91-44-26-200 wybierz „7” (windykacja i płatności)