ZMIANY W OBSŁUDZE KLIENTA W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ KORONAWIRUSA (aktualizacja 6.08.2020 r.)

Uprzejmie informujemy, że

wszelkie sprawy związane z obsługą klienta w zakresie dostarczania wody i odprowadzania ścieków można załatwić w sposób zdalny, kierując korespondencję na podany niżej adres mailowy lub za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. W sprawach wymagających bezpośredniego kontaktu osobista wizyta w naszych Biurach Obsługi Klienta możliwa jest tylko po wcześniejszym zarezerwowaniu terminu i z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych.

Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie poprzez:

  • stronę internetową: www.zwik.szczecin.pl
  • kontakt mailowy: bok@zwik.szczecin.pl
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne z naszej strony internetowej.

Aby zarejestrować się w serwisie e-BOK, należy wypełnić formularz dostępny tutaj: https://ebok.zwikszczecin.pl/public/rejestracja

Kontakt telefoniczny:
Zgłoszenie awarii - numer alarmowy: 994, 91 44 26 337,
Centrala: 91 44 26 200