ZMIANY W OBSŁUDZE KLIENTA W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ KORONAWIRUSA (aktualizacja 4.05.2020 r.)

Uprzejmie informujemy, że wszelkie sprawy związane z obsługą klienta w zakresie dostarczania wody i odprowadzania ścieków będzie można załatwić w Biurze Obsługi Klienta - po wcześniejszej rezerwacji telefonicznej lub mailowej.

W dalszym ciągu zachęcamy Państwa również do załatwiania spraw w sposób zdalny - kierując korespondencję na podany niżej adres mailowy lub za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie poprzez:

  • stronę internetową: www.zwik.szczecin.pl
  • kontakt mailowy: bok@zwik.szczecin.pl
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne z naszej strony internetowej. 

Aby zarejestrować się w serwisie e-BOK, należy wypełnić formularz dostępny tutaj:  https://ebok.zwikszczecin.pl/public/rejestracja

Kontakt telefoniczny:
Zgłoszenie awarii - numer alarmowy:            994, 91 44 26 337,
Centrala:                                                                91 44 26 200