FUNKCJONOWANIE BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Informujemy, że z dniem 5 października 2020 r. (do odwołania) wszystkie sprawy związane z obsługą klienta będzie można realizować wyłącznie drogą zdalną, bez możliwości wizyty w naszych placówkach.

Pracownicy Biura Obsługi Klienta pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00 telefonicznie, bądź za pośrednictwem poczty mailowej. Przypominamy, że większość spraw związanych z obsługą umowy można również załatwić przy pomocy Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. W przypadku awarii lub problemów z dostawą wody prosimy o kontakt pod całodobowy numer Pogotowia Wodno - Kanalizacyjnego.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA ZWIK

Pogotowie Wodno - Kanalizacyjne (całodobowe zgłaszanie awarii) tel. 994 lub 91 44 26 337
tel. 91 44 26 200 (centrala)
mail: bok@zwik.szczecin.pl
www.zwik.szczecin.pl/kontakt

Informujemy ponadto, że w związku z brakiem możliwości wizyty w placówce ZWiK, wodomierze można zakupić (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym) w sklepach:

  • SPEC – INSTAL przy ul. Struga 66 (tel.: 729-282-390)
  • ALIMEX przy ul. Świerczewskiej 5 (tel.: 91-485-11-89, 502-700-746)