Co umożliwia eBOK?

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) uruchomiliśmy w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania Klientów chcących załatwiać jak najwięcej spraw bez konieczności wychodzenia z domu czy biura.

Po zakończeniu procesu rejestracji Klient uzyskuje dużo samodzielności w zakresie dostępu do bieżących informacji i możliwości załatwiania spraw. Założenie konta w eBOK umożliwia m.in.

  • wgląd do swojej kartoteki z danymi osobowymi,
  • dokonanie ewentualnej modyfikacji danych,
  • dostęp do przesyłanej przez ZWiK Sp. z o.o. w Szczecinie korespondencji,
  • możliwość podawania odczytów wodomierzy i sprawdzenie odczytów wcześniejszych,
  • analizę przesłanych faktur z możliwością ich wydruku,
  • sprawdzenie które faktury zostały uregulowane,
  • informacje o aktualnym saldzie,
  • analizę zużycia wody prezentowaną na wykresie w zadanym okresie czasu,
  • napisanie pisma, zgłoszenia usterki wodomierza lub zaistniałej awarii.     

Ponadto nowa (wdrożona 1 marca 2016 r.) wersja systemu informatycznego do obsługi eBOK oferuje wiele funkcjonalności dla zarządców nieruchomości ułatwiających sprawne poruszanie się po danych obsługiwanych przez nich podmiotów.

Więcej informacji w Regulaminie eBOK.

Sprawdź, jak założyć konto!