Składanie reklamacji

Zasady zgłaszania reklamacji

Każdy Odbiorca ma prawo zgłaszania reklamacji dotyczących sposobu wykonywania przez Dostawcę umowy, w  szczególności  ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za te usługi.

Reklamacje powinny być zgłaszane w formie pisemnej poprzez:

  • osobiste złożenie pisma i zgłoszenie problemu w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Golisza 10,
  • wysłanie pisma za pośrednictwem operatora pocztowego,
  • złożenie pisma bezpośrednio w naszej Kancelarii przy ul. Golisza 10,
  • wysłanie pisma faksem na numer 91 422 12 58,  
  • przesłanie zgłoszenia drogą e-mailową na adres bok@zwikszczecin.pl

Aby ułatwić prowadzenie i wyjaśnienie sprawy konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:

  • imię i nazwisko,
  • kod płatnika,
  • adres nieruchomości, której reklamacja dotyczy,
  • numer telefonu kontaktowego
  • adres korespondencyjny
  • powód reklamacji wraz z uzasadnieniem

Odpowiedzi na reklamacje.

Odpowiedzi na zgłoszone reklamacje udzielane są w formie pisemnej w terminie 14 dni od złożenia reklamacji licząc od dnia złożenia zgłoszenia. Jeżeli odpowiedź na zgłoszoną reklamację wymaga dłuższego terminu Odbiorca jest poinformowany o przedłużeniu procesu reklamacyjnego. Reklamacje rozpatrywane są w terminie nie dłuższym niż 30 dni.